19. maj 2010

Min Første arbejde med symaskinen!

                               Jeg besluttede for at lave en top i weekends, med min nye symaskine:)
Er ret stolt over det :D Men det skal nok blive til noget pænere næste gang!(lige så snart jeg finder det stof jeg leder efter, skal jeg nok lave det til noget og vise jer det:)

                                             Det ser ikke så godt ud indeni, men udenpå ser det da meget godt ud:)


og nogle små fejl har den også:D



Men Sådan ser den så ud på mig, med min nederdel som jeg har haft i et år nu:)



Håber i kan lige den!:D





Top: By Rana
Nederdel: Only 100 kr.
(On sale)
Sko: Bianco 250kr.
(On sale)

                                                                                      de to sidste billeder er taget med mobilen:)


Love, Rana:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar