24. juni 2010

Idag

havde vi idrætsdag, og fik fri kl. 12 så det var dejligt:) også  fordi vi skulle købe ind til festen imorgen, og fordi jeg skulle ind til byen for at kigge på tøj. Jeg købte en taske fra Neye, en sort T-shert med en zebra på fra Gina Tricot, og gymnastik bukser fra H&M på tilbud for 50 kr. :p.
Senere på dagen skulle jeg også til min mors dimittend fest for at fejre at hun er blevet færdig med HF 3. år, nu håber hun for at komme ind i Aalborg Medicin Uni, hun har også 8,9 i gennemsnit, så håber bare på at hun kan komme ind:D 
Mor sammen med andre studenter:)

De ting jeg fik købt:)
 
Jeg er hely vild glad for zebra trøjen!:D 
Elsker også tasken:D
                                                                                                                               Love, RAna!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar