10. juni 2010

Tilbud i det Det gyldne dådyr.

I dag var jeg så inde i byen med veninderne, så var vi så også inde i det gyldne dådyr, og der er der 50% på alt lige nu, fordi de skal flytte deres butik et andet sted!(nice:) men først fandt jeg en mega fed bælte på tilbud til kun 25 kr! også 2 min efter finder nogen mega fede vintage shorts, Jeg kan prøve og tegne den for jer og viser den til næste inlæg:) men jeg ved bare ikke hvorfor jeg lagde dem på plads, jeg er så dum1 2 min efter ser jeg en anden pige have den i hånden, og jeg håbede bare på at hun ville ligge den på plads igen, hvilket hun ikke gjord, også skulle jeg bare stå der og kigge på imens hun købte den!:( men jeg klarer den, fik i det mindste købt bæltet :)

I burde tjekke butikken ud hvis i er i Aalborg, fed butik!:)den ligger i Niels Ebbesensgade 4 - 9000 Aalborg!


Sådan ser bæltet jeg har købt ud!:)












Xoxo, Rana!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar