10. juli 2010

Byen, Nadias og nyt tøj:D





Idag var jeg jo som sagt inde i byen med min veninde og ''Det gyldne dyr'', men også var vi inde i byen for at kigge på sko til mig:D jeg fandt de her hvide sko fra hm for kun 50 kr. men det var ikke det jeg rigtig skulle have, vil bare have sommer sko som er pæne og behagelige at gå i, så sådan nogle Tommy hilfiger wedges med Zebra print for 400 kr. men de er bare ikke så behagelige:( ved ikke om jeg køber dem, måske:D Men så fandt jeg den her lyse-gul bh og trusser set inde i hm, de er så søde:) Bh:50 kr, Trusser: 30 kr.. Og den her grå/ sort stribede top fra Monki for kun 20 kr:D håber på at finde nogle 'brugbar' og flotte Sko:D Nåår ja, Og til sidst gik vi ind i Nadias for at få noget MAD!:D
Yummy!:)
 Love, RAna!)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar