5. juli 2010

Nyt køb

Idag var jeg inde i byen for at shoppe lidt:D og jeg fandt alle de her fede(også meget billige) ting! Men er stadigvæk i tvivl om jeg skal bytte kjolen fra bik bok, selvom den kostede 100 kr eller var det mindre, men hvor kommer jeg til at bruge den?:/Den er SÅ hvid?:l hmm... MEN, Tasken er jeg helt vild glad for, den blev også købt fra bik bik, den var sat ned til 75%(Alt var) og fik den købt til ca. 40 kr! Alt er bare så billigt i Bik bok lige nu, men det er nederen at de skal lukke og det er ikke engang sikkert at der åbner en igen:( Anyway, fik også købt de røde solbriller fra Bik bok, men trøjerne og de sorte ''60's'' solbriller fik jeg købt inde i H&M. Den farvende runde lille lampe fik jeg købt inde i Føtex til sidst, den kostede kun 5 kr! Så utroligt at ting kan være så billigt nogen gange!:D
Sød sløjfe!:D(Bik Bok)

Ligner de er Channel tasker, bare at den her ikke er!: (Bik Bok)
 
Kan godt lide at de er røde!:D (Bik Bok)

Elsker 60's stilen!:D (H&M)
 En hvid og en grå trøje(bare for at have dem)!:D

Stod i 10 min. i Matas og overvejede om hva for nogle farver jeg skulle vælge! Ville have det hele!:D men fik købt...rettere sagt: 'Var mor så sød og købe dem her til mig!:D( Hun købte vidst også alt det andet?:D) hva'er forskellen? Mig, mor!:P 
 
Og til sidst, min farvede lampe!:D
I må have en fortsat god dejlig  sommer aften allesammen!:)

Love, RAna!:)

1 kommentar:

  1. Åhh jeg elsker depend lakker. Kender godt det med ikke at kunne vælge, men lækre farver du har valgt. :)

    Mvh. Michelle-Marie
    http://miss-michellemarie.blogspot.com/

    SvarSlet